♥ 2 Å R ♥

Och jag älskar dig så otroligt mycket. Min blogg har varit knäpp och ej funkat att skriva från. Men nu så.

I måndags hade jag och världens finaste Marcus vår två års dag. Tyvärr kunde vi inte dela den tillsammans så det ska vi göra i helgen. Eller förresten, redan imorgon får vi träffas igen efter tre veckor. Åh. Jag kan knappt vänta. Längtar så otroligt mycket nu efter dig min älskling.

Vi ska hitta på någon överraskning han planerat för att fira vår 2 årsdag, men jag har ingen aning om vad. Ska bli jättespännande.

Kan inte förstå att vi redan varit tillsammans i två år hihi, känns så otroligt bra som allting annat med dig älskling.

För två år sedan var jag bara 17 år, gud vad det känns läskigt för jag tror nog fortfarande att jag är det. Och du var bara 20 hihi. Längtar så efter dig.

Älskar dig.



Bild från Simrishamn i somras :).






Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är så himla söt älskling. Älskar dig mest av allt!

2008-12-04 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0