två roliga veckodagar!

Känns inte som fredag redan då jag har haft två otroligt roliga vardagar med vänner hihi.

I onsdags blev det som jag skrev, en spontanutgång med Maria & Jasmine. Jätteskoj hade vi haha, även om glasen blev tomma något för fort för mig. Men sjukt skoj att gå ut. Har alltid roligast på onsdagar.
Denna onsdagen började vi på Vasastan, och så marcherade vi ner till Avenyn. Fräcka som vi var gick vi både till Nivå och Deep haha, men vi stannade på nivå.
Jag kom hem runt två tiden vilket var lagom haha.

Och igår träffade jag tjejerna på stan och så köpte vi present till en viss tjej i helgen haha. Sen kom jag hem och gick en timma senare igen för att kvart i åtta möta Susanna och Ann-Ida på vasaplatsen. Vi tog spårvagnen till Arkaden där de hade en mingelkväll som var jätteskoj att gå på. Man fick ju en oerhört fräck goodiebag som innehöll en hyacint och en julskiva haha! Julskivan var väldigt poppis hos mamma. Det fanns julmust och pepparkakor och lite sånt där juligt och rabbaterade priser i de flesta affärerna. Själv köpte jag bara mig en fräck basker, den är brun och fin och den ska jag ha på mig idag! njiiiia. Tack för jag fick följa med iaf.

När jag kom hem kollade jag två avsnitt av  Paris Hiltons my new bbf. Och jag är redan fast :D!
Hinner inte kolla nu på morgonen så det får bli ikväll :).

Nu blir det en dusch sen Emma :). Mys.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: susanna

Åh jag e sååå glad att du börjat kolla på my new bbf nu lousie, njiaaaaaaaahhaa... vi ses ikväll på cofffe pözzzZ

2008-12-03 @ 17:51:41
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0