feel. feelings. i want to feel.

Ibland är jag jätteglad, ibland är jag bara. Ibland är jag glad. Och ibland är jag trött.
Men det är inte på länge jag har varit riktigt, riktigt, riktigt ledsen. Och det är ju självklart helt underbart.

När jag menar riktigt ledsen så menar jag när luften försöker tränga genom gråten - så att det gör ont nästan, när man känner att tårarna tagit slut. När inte mycket är ljust. Men vem vill känna så? Ingen såklart.
Men idag lyssnade jag på Coldplays -Fix You, och den fick mig på tankar om just det som jag skriver om. Regnet öste ner och då tänkte jag att om mitt hjärta hade varit i två bitar vet jag vad jag hade lyssnat på, och kännt. Men jag är som sagt oerhört tacksam att jag inte känner något annat än lycka, men jag tror man ibland kan behöva nedgångar för att känna lycka! Eller hur lycklig man är. Jag älskar när man inser hur lycklig man är, jag kan bli helt galen då.


Ett speciellt inlägg men men :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0