inspiration

Mina senaste dagar har bestått utav Gossip Girl tittande och stickning. Och jag har aldrig varit så inspirerad som nu.

- Kappor
- Rött, Marint, Grönt & Svart
- Fina koftor i fina färger, just nu vill jag ha en röd
- Päls! ! !
- Spetleggins
- Rosetter, inte minst i håret
- Kjolar, som ska sluta i mitten på låret, gärna veckade. Just nu vill jag ha en grå.
- Strumpbyxor: Grova med ränder, enkla stickade, heltäckande & halvtäckande! Färger? Marina, ljusa & grå tack!
-
Knästrumpor
- Ridstövlar

jag älskar när inspirationen flödar och det är precis vad den gör nu, åhåhåh.
jag vet precis vad jag vill ha, och jag vill ha det nu.

Vackra Leighton Meester, du ger mig inspiration. Titta på hennes kropp, hon är normal, i just love you. lovely.

    

Hennes hår är vackert. Fin brunt med några gyllene slingor. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0