16 sept

Idag hade jag småföretagande i skolan sedan fixade jag med mina naturlektioner så nu har jag NkB på eftermiddagen.
Efter skolan träffade jag EMMA (igen) hihi, alltid lika mysigt varje gång.
Egentligen skulle jag luncha med Anna-Maria men det gick inte för hon var inlåst i sitt hus. Putte.

Men hur som helst, när jag och Emma fikade i Haga och innan när vi var på väg till caféet så pratade vi om den mannen som alltid fikar på EH på NK ni vet? Han med den lilla chiuauan ni vet? Vi pratade hur som helst om honom och när vi sätter oss på uteserveringen så sätter han sig bredvid oss. Efter många leenden och kommentarer till hunden så börjar vi samtala och kom in på allt möjligt haha, speciellt om rättegånen om Tito Beltran.
Och vi fick hålla Gucci och ha honom i våra knän. Så mysigt hihi.

Det har alltså varit en väldigt bra dag.
Nu har jag och Marcus laddat upp med godis till SATC filmen ikväll. Kul va?


♥ Catch up later
- Eran L ♥



Jag och Hanna på middagen i fredags!
Söta va?

Kommentarer
Postat av: G

Sweet pie :) de söker folk på dahls nu Lolloish, bara ett tips ;)



Älskar dig





Saknar Malaga

2008-09-16 @ 21:11:24
URL: http://gabrielles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0