ändring

skitsamma, inlägget innan var alldeles för deppigt. klart man ska kunna unna sig det. skitsamma om jag inte sparar. Inte så lätt när man inte har en inkomst. Då får jag ju nöja mig med det som jag köpte nyligen istället!

Snart kommer Marcus ♥. Och ikväll ska vi til Erik där Joanna är men också Anna-Maria & Tom och kanse Anne. Åh vad det ska bli skoj. Idag ska min man också få roliga saker som jag kan visa senare (hemlis, hemlis...)

Just nu smattrar det på rutorna så det blir en mys-dag med mina fina rosa hunterstövlar.
En rar liten tant på gatan var så snäll och sa så här till mig på stan:

- Åhh vilka fina stövlar, så kvinnliga. Haha det lät så roligt och snällt!

Men när det smattrar så på rutan man tänker jag tillbaka på Malaga.
(försökte ladda upp bilder massa gånger men det står bara webbsidan kan inte visas.. åh.)



testar senare
ciao ♥ / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0