babes

Idag känner jag mig bra. Jag har varit ledig men det har ändå inneburit plugg. Jag pluggade nog i 3 timmar på biblioteket - det var lite segt att komma igång för ajg förstod itne riktigt uppgiften. Men sen flöt det på bra. Nästa plugg dag på biblioteket blir söndag!

Och imorgon är det 25:e. Jag får pengar imorgon, OCH på fredag. Åh vad kul! Jag vet redan två saker jag ska köpa, eventuellet 3 ;). Försöker fortfarande få mamma att köpa mina jeans haha....

Och snart är det min FÖDELSEDAG. Jag känner på mig att denna hösten kommer att bli bra. åhh vad underbart.



Snygg topp från ASOS red.
Där är exempel på sånt jag behöver. Enkelt och fint med söta detaljer. mjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0