Hej babes

Idag köpte mamma en ny dator så nu kan jag inte lägga upp bilder. Den gamla är så långsam för jag råkade sprida den full med virus haha. Men det ska Marcus fixa. Det är ju bra att ha en karl...

Idag har jag varit på min gamla skola Casa och hälsat på och så har jag varit i skolan samt varit med mamma och marcus på expert :). Det blir mycket Marcus framöver eftersom han bor hos mig i två veckor vilket är ganska mysigt. Eller väldigt mysigt.

Imorgon är det ingen lång skoldag men sen ska jag hem till Jasmine och så ska vi jobba på vårt UF-arbete. Åh ni fattar inte hur roligt det är att sitta och pilla med det haha.
Så vill ni köpa snygga armband, kom till oss. Jag får lägga upp lite bilder när vi gjort ett par stycken, vad säger ni om det?

Nu får jag snart sova.
Godnatt

Yours.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag vill köpa ett! hihi

2008-09-09 @ 14:20:32
URL: http://viktoriasorqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0