hjärtan!

Förlåt mig för urusel uppdatering. Det är inte alls bra ju. Men de sista dagarna blev det lite stressigt och så har marcus åkt och jag har inte varit inne vid datorn speciellt mycket - men nu så!

Som sagt så åkte min älskling i går. Det känns okej faktiskt. Vi har umgåtts i två veckor nu vilket självklart har varit helt underbart! Så jag kommer sakna honom i min säng som är alldeles för stor för mig ensam...

Igår kväll bjöd gaby hem mig på film och mys - det var jätteskoj! Och ikväll blir det bio, kul va? Patrik 1,5 blir det nog...

Btw, hur snygg är inte denna klänning? Jag vill ha...


Kommentarer
Postat av: maria

Den är jättesnygg! Såg att blondinbella hade klickat hem den, den var fin på henne faktiskt. Ursnygg är den verkligen, på alla antar jag!

2008-09-22 @ 22:39:15
URL: http://mariamariscal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0