i don't, i do

Jag vet inte mycket. Jag är en plutt bland alla.
En oviktig kanske i andras ögon. Men inte i mig själv kanske. Ibland.

Jag vet vad jag gjort i mina unga 19 år. Men jag vet inte mina nästkommande 19 år.
Det skrämmer mig och gör mig lycklig.

Allt skrämmer mig. Man tror man är stor, men jag bor i en liten stad kan tyckas. Ibland känns den så stor och vilsen.
Och jag med den. Vad tänker de på gatan - vad är deras drömmar?

Vad är mina drömmar i mina år framöver? Jag har en plan. Men är det den planen som kommer bli min frågar jag mig då. 







Vår tid är nu, en svartvit bild som blir till färg om du vill
Så många val, så svårt o se när dina bruna ögon vill se mer
Du lilla sparvöga flyg över ängarna
Dröm dina drömmar så länge du känner liv

Det är så jag känner. Right now.

Kärlek
/L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0