Just me, Louise

Jag hittade ett roligt personlighetstest hos Louise Adolphsons blogg (Rightnow). Roligt att man gör ett test - om sig själv haha. Hur som helst, för er som inte känner mig, detta är jag - enligt testet.

Min personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Hmm, stämmer det? Ni som känner mig borde ju veta. Kan tycka en del av personligheten sämmer in, men dock inte allt haha. Kan inte tycka att jag behöver speciellt mycket uppmuntran för att må bra.
Lagon dos behöver väl alla haha.

Dock älskar jag traditioner och trygghet, något jag hoppas kunna leva efter när jag är vuxen och har en familj. Jag har liksom en bas hur jag vill min familj ska vara. Det kan vi ta en annan dag ;).

Karriärerna som skulle passa är något jag INTE vill hålla på med. Skulle aldrig kunna tänka mig att vara hemmafru, nej va tråkigt. Jag vill stå på egna ben! Det som isf passar är kanske kontorsansvariga. Jag vill ha ett kontor iaf haha.

Jaja roligt var det att ganska mycket stämde ändå :)

Vill ni också göra testet? Då gör ni det HÄR.

Puss baby

Kommentarer
Postat av: donnasandra

svar från min blogg: Stolarna är i rokokostil och är begagnade från mitten av 1900-talet någon gång (haha nu låter det som att det var länge sedan). Köpte mina på blocket, där hittar man lätt massa fint :-D

2008-10-04 @ 23:40:14
URL: http://donnasandra.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha jag fick exakt samma som dig i testet, skojigt! puss

2008-10-05 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0