saturday night,

äntligen lördag. kändes som första höstdagen idag tycker jag.
jag och min älskling satt och åt mat vid kanalen. mums vad gott det var.
när solen lyste tog vi av oss jackorna men vinden var kallare än vad vi trodde. men ändå är det så skönt, vinden är kall med solens strålar som är varma varma varma. åh vad härligt.

ikväll blir det vin, hoppas på stora glas. för jag vill vina!
love it.

just nu ser jag ut såhär och vet ingenting om kvällen som komma skall - det är spännande tycker jag.



och varje gång, vad ska jag ha på mig ikväll?
denna gången är det katastrof för jag ser känner mig som en tönt i det jag valt...



då blir det bara värre efter de där glasen...
tur my man är vid min sida iallafall hihi!

Jag får berätta om mina äventyr för er imorgon? ♥
Ha en underbar lördag mina kära!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0