torsdag

Gårkvällen var sjukt kul tycker jag! Jättelyckad verkligen.

Vi började som sagt här hemma hos mig - ni kan få se lite bilder senare om ni vill?
Vid halv ett gick vi ner till stan och gick in på deep där det inte vad någon kö heller, så sjukt skönt.
Oftast när jag är ute brukar jag vilja att klockan bara ska gå så man kan få komma hem för jag blir så trött, troligen för att det inte alltid är så roligt att gå ut som man hoppas på att det ska vara. Men de två gånger jag varit på deep så har det varje gång varit så otroligt lyckat och roligt och då vill jag inte tiden ska gå. Precis som det ska vara!

Idag har jag varit i skolan sen åkte jag hem till Susanna och åt sushi, och klockan halv sex ska vi på en lgh. visning, roligt va? njiia. Våra sushidagar blir alltid lika lyckade.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

det avr en sån kärnkväll jiadå älskar dig cool blogg!

2008-09-20 @ 09:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0