♥ happy valentines day ♥

Glad alla ♥ dag mina söta vänner.


Min alla hjärtans dag började väldigt bra, mamma väckte mig och hade gjort supermysig frukost med hjärtsmörgåsar och en liten present, och så låg ett brev från min underbara Marcus och väntade på att bli läst.

Det var det finaste jag fått. Av alla diamantringar och briljanthalsband i världen (typ...) finns inget så fint som när någon tar sig tiden och skriver allt man känner... Jag blev så glad!!! Min sockersöta älskling. Just i den sekunden ville jag bara att han skulle sitta bredvid mig och kolla sådär fint som han alltid gör, lukta så gott som bara han kan och kännas så söt som en bakelse. Men vi hade en underbar alla  ♥ dag förra helgen när vi var på resturang, åt alldeles för mycket godis och bytte söta presenter.

Ett inlägg till dig min fina bara för jag tycker om dig så mycket!


Nu hoppas vi på fler inlägg än innan, jag vet jag varit dålig på att blogga :).

Hoppas ni hade en bra helg, vad ni än gjorde.

Puss.



Bilderna är från alla ♥ dag -06 & -07.
Den till vänster är från förra året och den till höger är vår första vi firade tillsammans, minns allt som igår.
Tänk att vi redan firat 3 st ihop.
Min älskling!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0