snart fredag...

Om en kvart nalkas fredag vilket innebär jobb, plugg och födelsedagsfirande och Kungsbacka!
Imorgon blir en rolig dag med fina vänner. Tjoho. Ska först fira Malin A (en gammal kompis) på Hard Rock Café sen ska jag ta pendeln tillsammans med Jasmine, Susanna och Gaby till Kunsbacka för fest med masktema så en sådan ska inhandlas imorgon.


Nu är det nog bäst att jag sover. Först ska jag och twilight boken ha en stund tillsammans också...

/Louise
 Louis
 Loui
 Lou
 Lo
 L.





sa jag att jag ville ha vår och sommar nu..?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vem vill inte <3 hihi. Hoppas ni fick en lyckad kväll efter HRC. Ring mig imorn så kan vi fixa dina saker du har här. Love

2009-03-01 @ 21:27:14
URL: http://zoeega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0