S T O C K H O L M

Jag har varit överlycklig sen igår kl 12 när jag fick tag i två biljetter till Carin Westers visning i Stockholm till Jasmine och mig!
Är så otroligt glad över detta. Det är Berns som har fashionweek de dagarna från den 26e.
Känns som det händer så mycket roliga saker nu i dagarna. Det ska verkligen bli spännande att få kolla på visningen och träffa andra människor. Vi ska dela ut våra armband där också som lite marknadsföring för vårt företag. Wiho.

Vi har inte bokat biljett dit än, men det gör vi nog på söndag. Hembiljetten låg i prisklassen som en kaffe. Det var helt okej liksom.

Och så fick vi sovplats hos Björn. Så himla snällt!

Längtar ihjäl mig nu........ Snart är det dags!



Carin Wester
Bild lånad av stureplan.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0