The love!

Min fina älskling är här. Han kom igår på kvällen och stannar ända tills måndag morgon. Är så himla glad att äntligen träffas igen! Wiho. Sen dröjer det ett tag nämligen!

Igår hade vi bara en myskväll och idag råkade jag vakna halv tolv och missade skolan, det var ju inte bra men det var skönt att få sova ut och dagen kunde ju ändå inte börja bättre eftersom jag fick vakna bredvid ett sånt perfekt sovsällskap! Sweet.

Idag har vi gått på stan och Marcus har shoppat en helt ny outft haha, skor, jeans och skjorta blev det. Hoppas på lite fjäsk ikväll och extra mycket kill på ryggen ikväll så kanske vi kan gå till en fin tjejaffär imorgon också... höhöhö.

Nu ska jag göra honom sällskap igen och så ska vi laga kvällsmacka!

Jag älskar dig så oerhört mycket min underbaraste Marcus och min stora kärlek hihi

2 år, en månad och 16 dagar...





Bild från i somras på mammas födelsedag!  Hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, bjuder han i tjejaffären? ;)

2009-01-17 @ 02:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0