lista en måndagseftermiddag

Hittade denna listan hos Engla!

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa? - Två fina lägenheter, en till mamma & en till mig själv! Flera stycken hundar :D (såklart), en resa lååångt bort, och hjälpa fina människor omkring mig och skänka lite pengar! haha.. det blev mycket.

Har någon någonsin kallat dig lat? - Ja, känner mig lat ganska ofta! Det ska jag ändra på..

Vilken svordom använder du mest? - fan, fi**a, helvete. (usch, låter ju jättehemskt när man skriver det :( - ska ändra på det också höhö)

Tittade du på tecknat när du var liten? - Ja!

Hur många syskon har du? - Inga! Vet inte om det är bra eller dåligt haha.. Ibland vill jag ha ett storasyskon!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej :)!

Vad har du för väder just nu?
- Blå himmel med lite moln! Sommar! 

Vad åt du till middag/lunch senast? - Macka på centro med finaste Emma!

Kan du vissla? - Kommer inte jättemycket ljud, kan nog bara vissla i en ton haha.

Vilken film kan du alla replikerna till? (typ..) Sound of music - all time favourite men även a walk to remember & dagboken! (åh!)

Hur många stolar står kring ditt köksbord? - Fyra.

Har du en stationär dator eller en bärbar?
- En bärbar!

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Svenska & småföretagande B <--- (projektarbetet!!! tjoho)

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - Det löser sig!!! (Beror ju iofs på vilket problem.. vissa saker hjälper bara med att tiden går och att prata med någon fin)

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
- Nej! (Joanna - läser du? äh.. haha)

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du hetat? - Carl-Henrik haha! Mamma trodde jag var en kille :P!

Har du åkt moped någon gång? - Japp!

Vad lyssnar du på nu? - Romeo and Juliet med The Killers!

Adjöken på er!
/L

Kommentarer
Postat av: Emma

Finaste Louise :*

2009-05-26 @ 09:36:26
URL: http://zoeega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0